Min rankning av höstens nya serier | plats 4 till 1

 
Plats 4. Happy Together
 
Och så har vi tagit oss till den allra främsta toppen av höstens nya serier, där vi bara kommer att hitta serier jag verkligen, verkligen tycker om. På en fjärde plats hittar vi Happy Together, komedin som handlar om Harry Styles' liv och som även är producerat av honom. Det här var inte en serie jag hade planerat att tycka om så mycket som jag gör, men det gör jag. Vad jag främst tycker om med serien är att de vågar vara lite larviga. Det är jätte roligt att se. Lättsam och underhållande, detta är en genuint härlig serie.
 
 
Plats 3. Single Parents
 
På en tredje plats hittar vi ännu en komedi, Single Parents. Detta var en serie som främst lockade mig på grund av Leighton Meester, men som jag nu uppskattar för dess alla aspekter. Tycker främst om karaktärerna och deras relationer till varandra. Alla är väldigt annorlunda, och vi får se nya sidor av varje karaktär under varje avsnitt. Får Speechless-vibbar av denna, vilket är min absoluta favorit när det kommer till komedier som fortfarande visas.
 
 
Plats 2. The Rookie
 
På en andra plats hittar vi Nathan Fillions nya projekt, The Rookie. Vad jag tycker om bäst med den här serien, och vad som får den att hamna så högt upp, är dess pace. Jag flyger igenom dess avsnitt, men känner ändå att jag inte missar något. Att serien fortfarande är väldigt komplett. Jag älskar även karaktärerna, och jag älskar hur vi har en polis per Rookie. Tycker om att serien visar upp att människor fungerar olika med olika människor. Om det är någon serie jag skulle vilja tipsa alla om, så är det just denna.
 
 
Plats 1. A Million Little Things
 
Det här är nog den enda serie vars placering inte är överraskande. Jag hade gissat att A Million Little Things skulle bli min stora favorit denna höst, och det blev den. Vad som är roligt dock, är att serien är ännu bättre än vad jag trodde den skulle vara. Kan till och med säga att A Million Little Things är en bättre version av This Is Us, med mer intressanta karaktärer, med mer intressanta relationer. Detta är en serie som överraskar mig varje vecka, som jag älskar mer för varje vecka. En självklar etta i mina ögon.
 
Kicka för att komma till: plats 17 till 13plats 12 till 9, plats 8 till 5
 
Har ni sett några av dessa serier? Vad tyckte ni? Hur skulle eran topplista se ut? Nu väntar vi bara på vårens midseason-serier, så vi kan fortsätta denna jakt på nya, fantastiska serier.