Min rankning av höstens nya serier | plats 8 till 5

 
Plats 8. Manifest
 
Jag älskade den här seriens första avsnitt. Och andra. Och tredje. Men sedan blev det faktiskt ganska ointressant. Det känns som att det inte riktigt händer lika mycket som kunde hända, och det gör helt enkelt att jag inte har någon lust att fortsätta kolla på serien. Ligger nu ett par avsnitt efter, men jag tänker nog faktiskt ge den en andra chans. Tror dess bra karaktärer kan få mig att verkligen tycka om Manifest igen. 
 
 
Plats 7. The Neighborhood
 
Det här var den komediserie jag utnämnde skulle bli min favorit av årets nya, vilket jag både hade fel och rätt i. Felet var att det inte är min absoluta favorit, men det rätta var att jag tycker om serien väldigt mycket. Har ett problem med serien, vilket är att den inte har en flytande berättelse utan att det är en berättelse per avsnitt, men annars tycker jag att den är väldigt, väldigt rolig. Älskar karaktärerna. Önskar bara att den hade lite mer djup. Som vanligt.
 
 
Plats 6. The Cool Kids
 
Det här trodde ni inte, eller hur? Att jag skulle placera The Cool Kids på min topp 6 lista (om jag ska vara ärlig övervägde jag att ha serien på min topp 3, till och med). Men The Cool Kids är den absolut roligaste serien som kom denna höst. Den är så rolig att det inte behövs en berättelse, att det behövs djup. Njuter ändå tillräckligt varje avsnitt. Speciellt på grund av fantastiska, fantastiska Sid. 
 
 
Plats 5. Magnum P.I
 
Igen - en överraskning. Egentligen är hela min lista en överraskning för mig. Men jag har i alla fall valt att placera Magnum P.I på en femte plats, och jag vet ärligt talat inte varför. Men jag tycker verkligen att fallen har blivit bättre och bättre med varje avsnitt, och jag älskar karaktärerna. Verkligen älskar. Enda problemet just nu är väl egentligen att jag inte riktigt vet hur länge serien kommer att klara sig. Hur länge detta kan vara intressant. Men just nu njuter jag. 
 
Kicka för att komma till: plats 17 till 13, plats 12 till 9
#1 - Karin

Ser så mycket fram till nästa inlägg. Har väntat lite med att börja se serier innan du har din lista, så jag vet vad jag kanske borde undvika och vad jag ska lägga tid på. :)