Ny trailer | Spider-Man: Far From Home

 
Spider-Man: Far From Home
 
Vi har äntligen en trailer till den uppkommande Spider-Man filmen, Far From Home, och jag tänkte att vi kunde ta upp ett par aspekter med den. Först och främst måste jag nämna att detta är en riktigt, riktigt bra trailer. Den får en att bli exalterad inför filmen (väldigt exalterad), men samtidigt visar den inte alldeles för mycket. Vad vi får se dock, är en hint på vilka som kommer vara med i filmen och även en överblick på filmens destinationer, som jag ser väldigt mycket fram emot. Vi får även se en ny Spider-Man kostym, som också den är väldigt snygg. 
 
Karaktärerna som vi får se för första gången i denna trailer är främst Mysterio, självklart, som ska spelas av Jake Gyllenhaal. Vi får se honom både med sin hjälm, och utan, och han är snygg vid båda tillfällena. Vad som är intressant med just Mysterio i denna trailer är att det inte till fullo verkar som att han är ond - "you don't want any part of this". Det kan bli en intressant aspekt, i så fall, trots att det antagligen är en illusion. Förutom Mysterio får vi även se hintar av vad som verkar vara Sandman och Hydro-Man, vilket kan bli intressant. Det är alltid kul med fler skurkar än en. Speciellt när det kommer till Spider-Man.
 
Vad som intresserar mig förutom skurkarna i Far From Home är även det faktum att de kommer att resa till Europa. Två av mina favoritaspekter i filmer kommer alltså att kombineras, resor och superhjältar. Vi får se London, vi får se Venedig, vi får se Prag (i den internationella trailern, här, som släpptes samtidigt) - och om vi ska lita på affischen, kommer vi även besöka Berlin och Alperna i Schweiz. Hur kul kommer inte detta att bli? Förutom detta, så hintas det även om en romans mellan Peter och Michelle, vilket jag också är väldigt glad för. 
 
Utöver detta, får vi självklart också se Nick Fury och Maria Hill som vi redan visste skulle vara med i den här filmen. Tror att båda två kommer passa in i den här filmen perfekt, precis som skurkarna verkar göra. Tror överlag, efter att ha sett den här trailern, att den här filmen kommer att bli väldigt bra. Skulle till och med säga att jag tror att den har potentialen att bli den bästa Spider-Man film som någonsin gjorts. Det var i alla fall den känslan jag fick.

#1 - Denise Taylor

Ska bli spännande att se :D