Vecka 41 | nya trailers

 
Aladdin 
 
Nu har vi fått en teaser trailer till den uppkommande live-action filmatiseringen av Aladdin. Med betoning på teaser, denna gång. För vi får inte se mycket under denna minut. Antar att den främst existerar för att folk ska känna nostalgi mot den animerade Aladdin, och därför även vill se denna version. Själv måste jag säga att jag fortfarande inte är intresserad. Kommer väl bli coolt att se världen, och Jasmine. Men det var inte den Disney-film jag främst skulle välja att göra till live-action, om jag ska vara ärlig. Tycker även att Aladdin ser ganska störtlöjlig ut, med sin lilla utstyrsel. 
 
 
A Dog's Way Home
 
Om ni inte vill bli spoilade för hela filmen, så kolla inte på den här trailern. För mig spelar det inte så jätte stor roll, men jag vet att många föredrar att gå in i filmer utan att veta något överhuvudtaget. I trailern till A Dog's Way Home får vi nämligen i princip se hela filmen. Från början, till slut. Detta är självklart lite tråkigt, men jag tänker fortfarande se den här filmen. Tycker om att det hela handlar om att vi får följa en väldigt överdriven resa, med en hund som huvudrollen. Sedan tackar jag ju inte nej till att stirra på Jonah Hauer-King i nittio minuter.
 
Tänkte även passa på att nämna att min blogg kommer vara ganska tyst nästa vecka. Det kommer komma upp inlägg, men det kommer se ut mer som denna vecka än det har gjort innan. Att det kommer upp två-tre inlägg istället för ett par dag. Detta eftersom att jag efter det kommer ha en egen temavecka här på bloggen (som ni får veta vad det är nästa söndag). Tänker ta nästa vecka till att se allt jag behöver se, och förbereda massor av inlägg. 
#1 - Lena

Jag tror att Aladdin kan bli bra. Jag såg musikalen live och utan studio och sånt blev det rätt häftig ändå. Hoppas dem lyckas fram med denna bara.

#2 - felicia

hehe Aladdin är typ enda live action av Disney jag verkligen vill ha :D