Mitt serieschema (1)

 
Måndag: Supergirl, God Friended Me, Charmed
Tisdag: Arrow, The Neighborhood, Happy Together, Frankie Drake Mysteries, Magnum P.I, Manifest, Medici: Masters of Florence
Onsdag: The Gifted, Lethal Weapon, Splitting Up Together, The Rookie
Torsdag: Single Parents, A Million Little Things
Fredag: Titans, A Discovery of Witches
Lördag: Speechless, The Cool Kids
Söndag: The Cry
 
Mitt serieschema just nu är inte att leka med. Det är ärligt talat en mardröm, faktiskt. Jag har tjugo nya avsnitt att kolla på varje vecka. Jag ligger redan efter i flertal av dessa serier - och jag rensade bort serier bara för någon dag sedan (The Resident och 9-1-1 är borttagna, men kommer nog tillbaka snart). Om vi ska nämna några favoriter just nu från detta serieschema måste jag nog säga att det är Magnum P.I, A Million Little Things, The Cool Kids och självklart A Discovery of Witches. Medici kommer nog finnas med där också när säsong två börjar nästa vecka. Serier som riskerar att försvinna från schemat inom en snar framtid är i skrivande stund Charmed och God Friended Me.
#1 - Emelie Karlsson

test

#2 - Lena

Wow imponerande schema. Själv ser jag endast på 2 veckovis och försöker att ta mig genom alla avsnitt jag missat i andra serie