Best dressed vecka 44

 
Alyson Stoner
 
Vi börjar denna lista med Alyson Stoner, och en ganska simpel klänning. En vit skapelse, som känns lite 20-tals inspirerad. I detta fall tycker jag även om att allt annat med hennes look är simpelt med. Uppsatt hår, minimalt med smycken, knappt existerande klackar. Detta tillsammans med de röda läpparna är helt exceptionellt enligt mig. Stilrent, klockrent. 
 
 
Keira Knightley
 
Vi fortsätter listan med två olika klänningar från Keira Knightley, som verkligen levererade förra veckan. Mina favoriter av henne blev den fantastiska blåa sidenklänningen, och den fluffiga vita skapelsen. Båda två kan ses här ovanför. Tycka båda två är helt otroliga, men jag tycker det är ännu mer intressant att se dem bredvid varandra. Ser ut att kunna vara två olika människor!
 
 
Gemma Arterton
 
Om jag ska vara ärlig, så är det här en klänning jag inte riktigt kan bestämma mig om jag älskar eller inte. Tycker att mixen mellan silver och guld är klockren, men ibland när jag ser den tycker jag kanske att den är en aning simpel. Eller att det randiga mönstret får den att se lite konstig ut. Men jag tycker verkligen att den passar på denna lista (samtidigt som jag älskar när mode väcker tankegångar). 
 
 
Caitroina Balfe
 
Som jag alltid nämner i dessa best dressed inlägg, så älskar jag kombinationen mellan en dov rosa färg och rött. Även i dess simplaste former, vilket vi får här. Med den rosa klänningen, och de röda läpparna. Vad jag mer tycker om med just denna look, är klänningens form. Det känns som ett väldigt säkert kort, men ack så vackert det är! Detta är något jag skulle ha på mig på röda mattan. 
 
 
Sophia Bush
 
På tal om något jag skulle ha på mig på röda mattan, hej Sophia Bush! Hon hade alltså i veckan på sig en fantastisk leopardkostym, som jag är helt besatt av. Älskar nyansen kostymen är i, och jag älskar hur hon har valt att klä upp det. Med backslickat hår och beiga klackar. Djurmönster är även en trend jag personligen verkligen tycker om. Åh vad jag älskar denna outfit!