Första intryck | Life Sentence & Champions

 
 
     Handling
 

Stella has lived the last 8 years of her life making everyday count. 8 years ago she was diagnosed with cancer, but when she finds out that her cancer has been cured, she struggles to make some life choices. How do you make choices when there isn't a weight on your shoulders anymore?

 
     Mina tankar
 
Det här var bra! Brukar ha svårt för drama, hur bra dessa serier än är. Men det här kändes faktiskt mer som mig, än vad dessa serier brukar göra. Tyckte verkligen om att se Lucy Hale i något nytt! Ser fram emot lära känna hennes karaktär, samt alla andra nya karaktärer. Tyckte även att blandningen av drama och komedi var väldigt bra, samt musiken. Hoppas det håller en hög kvalitet genom hela säsongen bara.
 
 
 
 
     Handling
 

Vince, a charismatic gym owner with no ambition lives with his younger brother Matthew, a gorgeous idiot. Their simple life of women and working out is put on hold when the teenage son of Vince is dropped off on their doorstep by Priya, one of his old high school flings.

 
     Mina tankar
 
Visste inte vad jag skulle förvänta mig med Champions, jag visste inte ens vad serien handlade om ifall jag ska vara ärlig. Men jag visste att Mindy Kaling hade något med det hela att göra, och det var egentligen allt jag behövde. Måste även faktiskt säga att jag blev relativt positivt överraskad. Det var inte fantastiskt! Men det var roligt. Lite 2 1/2 Men-stuk. 
#1 - Felicia

Inte hunnit se Champions än men ska göra snart tänkte jag :D

#2 - Lena

Jag gillade Life Sentence och är nyfiken på hur karaktärerna ska gå vidare nu. Skrev om mina tankar på bloggen, minns inte allt just nu men överlag gillade jag den väldigt mycket :D