Best dressed | Spirit Awards 2018

 
 
Alison Brie
 
Denna är nog min absoluta favoriter från gårdagens spirit awards. Den är väldigt lik vad Margot Robbie hade på sig på årets Critics Choice, men det spelar ingen roll för mig. Fortfarande lika fin! Brie passar perfekt i denna klänning, med sitt hår och de röda läpparna. 
 
 
 
 
Elizabeth Olsen
 
Röd är min favoritfärg, speciellt på klänningar. Tycker även att denna klär Olsen något otroligt, med hennes former. Kolla bara hur den sitter runt midjan och höfterna! Perfekt. Älskar även det faktum att den är en aning genomskinlig. Riktigt snygg klänning!
 
 
 
 
Amanda Seyfried
 
En till som verkligen känns bra planerad, med sina cut outs och hur den är assymetrisk där den faller. Jätte cool, men samtidigt jätte fin med spets. Tycker även att Seyfried klär upp den perfekt med de beiga klackarna och det uppsatta håret!
 
 
 
 
Haley Lu Richardson
 
En passande klänning till en gala som handlar om indiefilmer. Det är väldigt svårt att få klänningar att se bra ut när de liknar gardiner, men Haley Lu har verkligen lyckats! Tycker denna klänning är så otroligt fin och somrig. Vinner galans finaste, i alla fall.
 
 
 
 
Saoirse  Ronan
 
När jag först såg den här klänningen var jag inte övertygad. Färgen är ändå väldigt annorlunda, samtidigt som den är väldigt simpel. Men jag tycker att den passar jätte bra på Ronan! Kul att välja en sådan ovanlig färg också. Tycker även att håruppsättningen fullbordar denna look (vilken ni kan se här). Coolt!
#1 - Lena

Elizabeth Olsen killed it med den där skapelsen! Passar henne perfekt :D

Svar: Jaa, eller hur??? Hon är så vacker!
Emelie Karlsson