Fictional Em.

 

Guess who's back, back again! Förra året tog jag ett stort steg med min blogg, köpte domän, hotell och allt möjligt som gjorde min blogg mer självständig. Jag bytte även på grund av mitt bloggnamn, Gotham Alley, inte längre kändes aktuellt. Problemet var bara att jag aldrig kom att trivas på Thoughts by Em. Uppdateringen blev aldrig riktigt rätt, inläggen blev inte lika bra som jag ville att de skulle bli. Till och med min dyra design kunde inte tillfredställa mig. Så nu är jag tillbaka på Blogg.se - och jag är nöjd. 

Fictional Em känns rätt, först och främst. Men det känns även som en nystart. En chans för mig att hitta kärlek till bloggandet igen, och en chans för mig att känna mig integrerad i bloggvärlden. För det har jag inte alls gjort under min tid hos Thoughts by Em. Jag har inte hängt med, och det har känts ensamt. Så jag hoppas verkligen att det här blir bra. Jag hoppas verkligen att jag har hittat rätt, och att ni vill följa med mig hit också. För nu tror jag verkligen att jag är tillbaka där jag ska vara! Äntligen! 

#1 - Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

#2 - Lena

Känner igen den känslan allt för väl hoppas du hittar tillbaka till känslan du vill ha nu! :)

Svar: Ja, jag tror verkligen det! Det känns alltid så bra att blogga på Blogg.se!
Emelie Karlsson

#3 - Lena

Kan bara hålla med!