Best dressed | Critics Choice Awards 2018

 
 
Yara Shahidi
 
Yara Shahidi får vara med denna gång med, för hur vacker är inte denna skapelse? Klänningen är så annorlunda, vilket jag älskar. Är även helt kär i den violetta färgen, tycker den passar jätte bra på Yara. Tycker även om hur hon fixade sitt hår tillsammans med klänningen, perfekt!
 
 
 
 
Gal Gadot
 
När vi redan talar om perfekt, så kan vi lika gärna ta upp Gal Gadots skimrande skapelse. Den är så otroligt vacker, och passar verkligen henne perfekt. Älskar den djupa v-ringningen, och färget på läppstiftet. Det känns så glamoröst, och så rätt. 
 
 
 
 
Margot Robbie
 
Det här var en klänning jag behövde se två gånger innan jag bestämde mig för att jag älskade den. Först tyckte jag att den inte riktigt kändes rätt, men nu är jag helt kär. Älskar randigt! Älskar volang-detaljerna! Älskar Margots val av skor, och tycker verkligen om hennes håruppsättning. 
 
 
 
 
Nicole Kidman
 
Nicole Kidman var nog den som stod ut mest på den röda blåa mattan, med denna cerisea skapelse. Tycker att den är så cool! Älskar mesh-tyget, älskar hur den faller, älskar de långa ärmarna. Älskar att den glittrar! Det här är nog min absoluta favorit på Critics Choice-mattan, främst på grund av hur anmärkningsvärd den är.
 
 
 
 
Reese Witherspoon
 
Sist men inte minst hittar vi Reese Witherspoon, med listans enda korta klänning. Tycker om den jätte mycket! Den är så simpel, men samtidigt så otroligt fin. Älskar kors-detaljen på klänningen, vilket gör den väldigt smickrande. Svart och silver är även en kombination som väldigt ofta går hem hos mig, så himla snyggt!
#1 - Felicia

Gal Gadot's var riktigt fin :)

Svar: Ja, tycker ganska ofta att hon klär sig väldigt konstigt haha. Men den här var fin!
Emelie Karlsson