Serier jag måste se ikapp innan hösten

 
För några dagar sedan skrev jag ett inlägg med massor av nya serier som kommer i höst och i vår, detta inlägg blir del två i den serien av inlägg. För om jag ska ge över trettio nya serier en chans, samt hinna med alla serier som kommer tillbaka, måste jag inte då se ikapp alla restavsnitt jag har? Här tänkte jag då alltså ta upp alla serier jag har att se på, enligt tvtime, samt hur många avsnitt jag har kvar. Tänkte även ta upp några serier jag har kategoriserat som "for later", men som jag alternativt väljer att kolla ikapp med. 
 
 
Sharp Objects
4 avsnitt
 
De flesta serier jag har på den här listan är serier där jag beslutat att vänta till säsongen är klar, för att sedan kolla ikapp serien. Detta var dock inte alls planerat med Sharp Objects, då jag faktiskt följde serien veckovis de första tre avsnitten. Sedan halkade jag dock efter och nu fick det bli så att jag väntar ut säsongen. För detta är definitivt en serie jag villa kolla klart på. Den är fantastisk - och obehaglig på ett bra sätt. Har fyra avsnitt att se i skrivande stund, men kommer bli fem när säsongen är klar. 
 
 
The Outpost
2 avsnitt
 
Jag har totalfastnat för The Outpost. Har självklart inte sett så många avsnitt ännu, men jag tycker att det är en riktigt underhållande sommarserie. Detta är en serie jag planerar att kolla på veckovis tills den tar slut, men det är bara det att jag har halkat efter lite nu med mitt Younger-maraton. Serien har dock haft uppehåll, så ligger bara två avsnitt efter. Det blir självklart lätt att kolla ikapp innan nästa avsnitt släpps om två dagar.
 
 
Me, Myself and I
5 avsnitt
 
Me, Myself & I lades ned mitt i säsongen. Den togs till och med bort från schemat och stannade mitt i. Därför blev det lite av en chock när de beslutade sig för att visa klart säsongen ändå, genom att släppa alla avsnitt nu istället. Därför har jag fem avsnitt kvar att se av den här komediserien, som jag faktiskt tyckte om väldigt mycket. Synd att det blev som det blev bara. Men som sagt, jag har i alla fall fem till avsnitt att njuta av innan resan är över.
 
 
Dietland
5 avsnitt
 
Jag älskar Dietland, det är en helt fantastisk serie. Men jag märkte under tiden jag kollade på serien att den var ännu bättre när jag hade en hög av avsnitt att se på - och därför valde jag att jag skulle vänta tills säsongen hade sänts klart. Det har den nu, och därför är det dags för mig att kolla klart på alla avsnitt. Jag har fem avsnitt kvar, och jag är väldigt exalterad över att få dyka in i denna värld igen. En av sommarens bästa nya serier. 
 
 
Supergirl
3 avsnitt
 
Jag totaltröttnade på alla superhjälteserier jag följer detta år. Jag tog bort Legends of Tomorrow och The Flash från mitt serieschema, och skjöt upp på att kolla på Supergirl. Tyckte helt enkelt inte att de levererade. Supergirl dock, är en serie jag är övertygad om att jag vill ha kvar på mitt serieschema då jag tror serien kan bli helt okej igen. Har ändå bara tre avsnitt kvar av säsongen att se på, vilket känns okej. 
 
 
The Good Doctor
14 avsnitt
 
Det här är den enda serien som jag antagligen har skjutit upp på alldeles för länge på denna lista, eftersom det faktiskt är så att jag har fjorton avsnitt att se på. Nästan hela den första säsongen. Vet egentligen inte varför jag slutade kolla på den, eftersom jag tyckte om det jag såg jätte mycket. Antar att det var eftersom jag hade alldeles för många serier att kolla på samtidigt. Men nu längtar jag tillbaka, och vill hinna kolla igenom den första säsongen innan den andra har premiär. Har hört att serien till och med blir bättre och bättre. 
 
 
Alternativa
 
Sedan har jag en hög av serier jag inte beslutat om jag vill se ikapp - eller som jag kanske inte behöver se ikapp just nu. Dessa är Legends of Tomorrow (fyra avsnitt), Legion (tio avsnitt), Jamestown (sex avsnitt), Lethal Weapon (fem avsnitt), Cloak & Dagger (sju avsnitt) och The Flash (nio avsnitt). Legion, Jamestown och Cloak & Dagger känner jag att jag kan skjuta på egentligen, eftersom deras nästa säsonger är lite längre bort. Legends of Tomorrow och The Flash är jag inte övertygad om att jag vill fortsätta se på. Alltså är det främst Lethal Weapon jag känner att jag kommer prioritera att se ikapp av dessa. Är intresserad kring hur det kommer se ut utan Riggs.