Min rankning av vårens nya serier | plats 20-16

 
 
     Plats 20. Alone Together
 
Katastrofalt. Det finns bara en serie på hela topplistan jag enbart gav ett avsnitt - det var denna, Alone Together. Serien ska handla om "två oattraktiva ungdomar" som "ogillar attraktiva ungdomar" typ. Och inga är oattraktiva? Det finns ingen anledning med alla fördomar. Jag tyckte inte att den här serien var rolig någonstans, med allt millennials-förlöjligande. En solklar sistaplats för denna serie.
 
 
 
 
     Plats 19. Living Biblically 
 
Living Biblically är dock också något av en katastrof. Det här är en serie jag hade kunnat tycka om, eftersom att den handlar om en kille som till 100% ska leva efter bibeln. Hur bra hade det inte varit om serien då hade upplyst om alla hemska saker som står där i? Men, jag tycker att serien tog allt alldeles för seriöst, och därför hamnar den så här långt ned. Mer skämt som det med steningen, så hade jag följt med på den här resan. 
 
 
 
 
 
     Plats 18. Champions 
 
 
Redan på plats arton slutar serierna vara dåliga på den här listan - då kan ni tänka er vilken konkurrens det har varit. På en artonde plats hittar vi i alla fall Champions, en serie jag tog bort från mitt serieschema så sent som igår. Det är en komedi, med avsnitt på enbart tjugo minuter, men jag tyckte ändå att det var jobbigt att kolla på avsnittet. Detta är främst eftersom att den manliga huvudkaraktären Vince är hemsk. Jag kan inte se över det alls, tycker det är jätte jobbigt att kolla på. Så för mig är Champions ingen vinnare.
 
 
 
 
     Plats 17. Rise 
 
På plats sjutton hittar vi faktiskt Rise, en serie jag tror många kommer att fullkomligt älska. Men som egentligen alla lågplacerade serier på den här listan så var den inte dålig, utan bara ingenting för mig. Tycker även att omständigheterna kring serien känns lite så där, så Rise är inte en serie jag tänker fortsätta kolla på. Kunde aldrig riktigt fastna för Friday Night Lights, och kunde aldrig riktig fastna för det här. 
 
 
 
 
     Plats 16. Station 19
 
Om den här serien hade kommit någon annan gång i mitt liv, hade jag antagligen älskat den. Men just nu passar den verkligen inte in på något sätt. Såg ett par avsnitt men kunde verkligen inte fastna - speciellt inte i och med det faktum att serien faktiskt visar vad som kommer att hända innan det händer. Nej, tyvärr var Station 19 ingenting för mig trots att jag älskar Grey's Anatomy. Denna fick inte vara kvar på mitt serieschema.