Första intryck | Alex Inc och Splitting Up Together

 
 
 
     Handling
 

Alex, who is in his mid-30s with a wife and two kids makes the crazy decision to quit his good job and dive into the brave new world of starting a business.

 
     Mina tankar
 
Jag hade inga förvätningar överhuvudtaget när jag kollade på piloten av Alex Inc. Om något hade jag trott att det här skulle vara något katastrofalt. Jag har även ingen vidare relation till Scrubs, och var därför heller inte exalterad över det faktum att Zach Braff skulle vara tillbaka i en serie. Men det här var hur roligt som helst! Det var verkligen en serie som passar mig. Måste faktiskt säga att komediserier bara blir bättre och bättre. Speciellt de skapade av ABC. Kommer bli jätte roligt att följa Alex och hans familj i den här serien. 
 
 
 
 
 
     Handling
 

The story of a couple whose marriage is reignited by their divorce.

 
     Mina tankar
 
Till skillnad från Alex Inc hade jag här skyhöga förväntningar. Vet inte varför, men den här trailern hade verkligen talat till mig. Splitting Up Together var något jag genuint såg fram emot, vilket inte är ofta då jag kollar på så mycket nya serier. Jag måste även säga att jag inte blev besviken överhuvudtaget. Splitting Up Together är inte en hysterisk komediserie, och det tycker jag om. Älskar även komediserier som utspelar sig hemma med familjer, som ni kanske har märkt, så detta är en perfekt nykomling för mig. Kul att se Jenna Fischer igen också, hon är snyggare än någonsin.