Best dressed vecka 42

 
När det inte är award season, saknar jag att skriva dessa inlägg. Detta är antagligen de inlägg jag tycker mest om att skriva, samt hitta information kring. För hur roligt är det inte att sitta flera timmar och titta på fantastiska utstyrslar, på fantastiska människor? Därför tänkte jag att jag kunde börja göra dessa inlägg veckovis. Att jag varje söndag tar upp de jag ansåg ha varit best dressed under den vecka som gått. 
 
 
Malin Åkerman
 
När jag har följt alla mode- och skvallersidor för att hitta nya outfits, så har Malin Åkerman dykt upp flertal gånger. Det roliga med detta, är att alla outfits hon har haft på sig denna vecka har varit helt fantastiska. Men jag var tvungen att välja en favorit, och det fick bli denna rosa skinnklänning. Denna hade hon på sig på Elle's 25th Annual Women in Hollywood Celebration. Helt fantastisk.
 
 
Katie Holmes
 
Sedan hittar vi kanske ett mer intressant val, vilket nämligen var denna kostym som Katie Holmes hade på sig på American Ballet Theatre 2018 Fall Gala i veckan. Jag är kär i allt hon har på sig nu för tiden, då hon har blivit lite av min stilikon, men detta tar alla pris. Denna kostym är helt otrolig! Har sett att många har dissat denna på Instagram, men jag är helt ärligt besatt. Älskar fluffet. 
 
 
Natalie Portman
 
I fredags skedde något som hette LADP Dance Project Gala 2018, vilket var väldigt stjärnspäckat. Min favorit från denna gala dock, var ganska överlägset Natalie Portman. Jag tycker i princip att hon är världens vackraste människa, och denna klänning förstärker bara den åsikten. Hon passar jätte bra i rött, och jag tycker om hur enkel klänningen är. 
 
 
Jenna Coleman
 
Jenna Coleman är just nu aktuell i den fantastiska serien The Cry, och har åkt runt i världen för att göra press åt den. Denna vecka dök hon upp i Cannes, för MIPCOM, och hade på sig denna fantastiska outfit. Den är mer simpel än de jag har valt denna vecka, men jag älskar den precis lika mycket. Älskar Jennas coola, lite rockiga stil. 
 
 
Olivia Cooke
 
Ännu en röd skapelse hittar vi på Olivia Cooke, som besökte London Film Festival denna vecka för att gå röda mattan för hennes aktuella film Life Itself. Brukar tycka om hur Olivia klär sig, och detta var verkligen inget undantag. Detta är en sådan klänning en ser och direkt tokälskar. Den är simpel, glamourös och så himla snygg. Ett klockrent val av Olivia.