Min rankning av höstens nya serier | plats 17 till 13

Som ni kanske vet har jag de senaste åren valt att se alla nya serier som kommer från network tv. Från en början hade jag tänkt att jag skulle göra en topplista på alla dessa serier i år, både från hösten och från våren, men det blev till slut alldeles för mycket. Därför börjar vi nu med att göra en topplista över de serier som kom på hösten, så gör vi sedan en specifik för de som kom på våren senare. Om ni vill läsa allt om årets projekt, så klickar ni här. Vi har 17 serier att placera ut - här är del 1. 
 
 
Plats 17. Rel
 
Den här serien är en riktig sitcom. En riktig, katastrofal sitcom. Problemen med Rel är egentligen ändlösa, men det främsta är självklart hur otroligt dålig den är överlag. Skådespeleriet, handlingen, manuset. Det känns som en dålig teaterproduktion, gjort av skolelever som verkligen inte ville göra detta från en första början. Rel hamnar på en självklar sista plats, och skulle nog gjort det om jag hade valt att vänta och inkludera vårens nya serier med på denna topplista.
 
 
Plats 16. I Feel Bad
 
Om jag ska vara ärlig, så gav jag bara en chans till många av dessa serier. I Feel Bad är dock inte en av dessa. Här såg jag tre avsnitt, och det blev aldrig bättre än den dåliga piloten. Problemet med I Feel Bad är för mig den otroligt trista humorn. Den är exemplarisk för eye-rolling, och inte riktigt min grej. I Feel Bad är även en väldigt platt komediserie, vilket inte heller är min grej. 
 
 
Plats 15. The Kids Are Alright
 
Jag visste att det här inte skulle vara något för mig. Visst kanske det påverkade min åsikt, att jag redan hade bestämt mig för att inte tycka om detta, men jag tror ändå att serien hade hamnat på precis samma plats som den gör nu. Jag tyckte inte att piloten var rolig. Jag tyckte att den var frustrerande, jag tyckte att den var lite okänslig, jag tyckte att den hade alldeles för många huvudkaraktärer. The Kids Are Alright var aldrig något för mig. 
 
 
Plats 14. All American
 
När jag skapar dessa listor, brukar jag oftast ha en genuint bra serie ganska långt ner eftersom att det verkligen inte är något jag personligen kan uppskatta. Denna gång är nog den serien All American. Skrev i mitt första intryck att serien påminde mig om det enda avsnittet av One Tree Hill jag har sett i mitt liv, och det är tyvärr inget jag letar efter att se på. Förstår dock varför folk tycker om All American. 
 
 
Plats 13. FBI
 
Att jag placerar FBI så här långt ner gör mig ganska besviken. Jag trodde att det här skulle bli en riktigt, riktigt bra serie. Jag trodde att detta skulle vara en av mina favoriter, till och med. Men problemet med FBI, var att den var alldeles för okontroversiell (om en kan säga så). Den tog inga chanser, inga risker. Det var lite som att kolla på färg torka, och det är faktiskt inget jag har lust med att göra en gång i veckan.