Best dressed Emmys 2018

 
Äntligen var det dags för en stor gala - och äntligen kan jag göra ett best dressed inlägg. Emmys 2018 levererade mycket fina klänningar, men inte många som stod ut från mängden, tyvärr. Killarna var dock ännu värre, och hade nästintill alla på sig tråkiga kostymer. Men jag har i alla fall hittat fem människor som jag tycker var mest klockrena denna gala. 
 
 
Thandie Newton
 
Det här är min absoluta favorit, tycker den är så himla fin och glamourös. Älskar detaljen med släpte från halsen, och älskar färgen. Jätte fin på Thandie. Tycker även om hur allt annat är simpelt med denna outfit, hennes hår och hennes smink. Gör en fantastisk helhet, och blir därför min favorit. 
 
 
Joey King
 
Det bästa med den här klänningen är färgen. Älskar denna höstiga plommon-färg, och jag tycker inte vi ser tillräckligt vad den nu för tiden. Förutom färgen så är ju även formen på klänningen fantastisk, påminner verkligen om en klänning som en Disney-prinsessa skulle kunna ha på sig. Eller en Disney-skurk. Snygg är den i alla fall, passar Joey perfekt. 
 
 
Mandy Moore
 
Sedan hittar vi galans coolaste kvinna, Mandy Moore. Kolla bara på denna fantastiska klänning! Svart och späckad med brons. Sedan har hon även gjort det ännu mer rockigt med det lockiga håret och formen på klänningen. Passar henne jätte, jätte bra. Tycker även om hur klänningen är skuren längst upp, med bandet. Ovanligt och coolt. 
 
 
Jessica Biel
 
Jessica Biels klänning ser lite ut som en duschdraperi, men ett väldigt snyggt duschdraperi. Hon känn ssom en så genuin och sprallig människa, och jag tycker att denna klänning passar henne perfekt. Tycker speciellt om formen på klänningen, med extra materialet som går rund midjan. Tycker även att hon kompletterade det fint med det simpla håret och röda läpparna.
 
 
Allison Janney
 
Jag älskar Allison Janney - och jag älskar Allison Janneys klädstil! Denna klänning är så himla snygg, speciellt på Allison. Har fått något för denna nyans av lila på sistonde, vilket då självklart är ett plus. Älskar även paljetter, och det faktum att denna klänning har en slits. Annars hade den nog varit lite för mycket. Snyggt med tofs och enkla klackar. Hon är så cool!
#1 - Lena

Måste säga att Joey ägde röda mattan med den klänningen, så sjukt snygg!