Video | filmer jag såg i februari

 
 
Nu är jag på Youtube igen. Förra gången gick det inte jätte bra, men jag känner att jag är mer bekväm med formatet nu. Här ovanför hittar ni i alla fall min första video, där jag pratar om alla filmer jag såg i februari. Hoppas ni tycker om videon, och att ni vill prenumerera! Ni får gärna även ursäkta den osmickrande vinkeln, samt min stressade hud. Ska även försöka filma med min kamera, istället för min mobil, nästa gång. Så det blir snyggare färger.
#1 - Lena

Såå roligt att se din Youtube kanal, lycka till med den och tack åter igen för tipset om Letterboxd! :D

#2 - Elsa

Jätteroligt att du börjat med youtube igen! När det gäller Dunkirk så tror jag att den lämnade större intryck på mig eftersom jag såg den på bio. Musiken var kanske inte jätteunik men det blev liksom väldigt mäktigt tillsammans med klippen. Svårt att förklara känslan, men även om storyn var svag så blev jag väldigt gripen av filmen. Med det sagt tycker jag även att det är en väldigt långtråkig film som jag inte vill se igen på ganska länge.

Svar: Ja, om jag skulle sett den på bio skulle jag nog inte heller ha ifrågasatt musiken haha. Eftersom jag kollade online fanns det ju faktiskt den chansen att det var något riktigt fel på musiken! Förstår varför det fungerade bättre på bio!
Emelie Karlsson