Mina tankar kring 4 nya trailers

Det var länge sedan jag lade upp ett inlägg som handlade om trailers, eller nyheter överlag. Det är ändå något jag spenderar väldigt mycket tid på - att kolla på nya trailers, alltså. Därför tänkte jag nu dela med mig av fyra nya trailers som jag tycker verkar intressanta på ett eller annat sätt. Ni får även gärna dela med er om ni sett någon bra trailer på den senaste tiden!


 
 
 
 
The House with a Clock in Its Walls
 
Hade aldrig hört talas om detta innan jag såg trailern, men jag tycker att det här ser jätte intressant ut. Det känns i alla fall som att Jack Black har hittat vad han vill göra med sin skådespelarkarriär, med detta och Goosebumps som verkar relativt lika. Vad jag tycker om med denna trailer är dock att det känns som en blanding av skräck och komedi, lite mer klassiskt än modernt. Intressant.
 
 
 
 
 
 
The Darkest Minds
 
Jag har aldrig läst Darkest Minds-böckerna av Alexandra Bracken, men det är något jag har tänkt att göra. Trailern kanske inte fick mig att bli jåtte taggad, men i alla fall lite mer motiverad att igen försöka ta mig an bokserien. Men jag tycker i alla fall att detta ser väldigt snyggt ut - väldigt coolt! Denna genre brukar dock ha svårt att lyckas. Ya-bokadaptioner. 
 
 
 
 
 
 
Kodachrome
 
Om jag ska vara ärlig måste jag säga att jag enbart kollade på den här trailern på grund av att Elizabeth Olsen är med i den. Annars brukar jag inte vara så mycket för Netflix-filmer. Förstår dock inte vad filmen handlar om, även fast jag nu sett trailern. Förstår att det antagligen kan bli en väldigt tråkig film dock. Men jag uppskattar alltid en road trip film, och Elizabeth Olsen. 
 
 
 
 
 
 
The Spy Who Dumped Me
 
Är jag den enda som tycker att det här ser bra ut? Jag tycker inte om James Bond någonstans, med deras jäkla sexualisering av kvinnor hela tiden. Så detta känns så himla uppfriskande. För om den inte är bra, tror jag ändå att den kan vara väldigt fräsch. Väldigt underhållande. Den ser faktiskt väldigt rolig ut utifrån trailern. Jamie utanför Outlander dock? Hm.
#1 - Lena

Jamie utanför Outlander känns konstigt men ska bli spännande att se!