Första intryck | Instinct

 
 
     1.01 Pilot 
 
Det här var precis så bra som jag ville att det skulle vara. Instinct var en av de serier jag såg fram emot mest denna vår, och därför är jag väldigt nöjd över att jag faktiskt tyckte om serien. Vet inte om hela serien kommer handla om just detta, men detta avsnitt handlade i alla fall om en mördare som tog sina offer utifrån huvudrollens, Reinhart, bok. Kul! Tror dock att serien mer kommer handla om hur Reinhart tar sig tillbaka till yrket igen, då han innan var CIA, samtidigt som vi får se dynamiken mellan honom Lizzie. Men som sagt - är väldigt nöjd. Tyckte att detta var jätte intressant. Och hur kul är det inte med en gay, gift huvudroll? Hur ofta händer det? Nästintill aldrig. 
#1 - Film&serier bloggen

Det här låter som en till bra serie jag måste se! Min lista börjar bli lång nu, hehe :)

Svar: Haha ja. Serielistorna bara ökar och ökar. Lägger till mycket mer än vad en rensar!
Emelie Karlsson