Best dressed | Vanity Fair Oscars party 2018

 
 
Gal Gadot
 
Det här är seriöst min drömklänning just nu. Paljetter, check. Röd, check. Och utseendet på den? Ja, tack. Den här var mycket snyggare än hennes Oscarsklänning, och jag är helt kär i den. Helt perfekt. 
 
 
 
 
Lupita Nyong'o
 
På Oscarsgalan hade Lupita på sig en fantastisk, guldig klänning. Den inkluderade jag inte på mina bäst klädda för galan, men denna? Denna tyckte jag var ännu snyggare. Älskar kombinationen av guld och glitter, och tillssammans med formen på denna klänning blir det verkligen jätte snyggt.
 
 
 
 
Jenna Dewan-Tatum
 
Alltså kolla på den här. Så simpel, men så fantastisk. Det är egentligen bara en simpel, blodröd klänning. Men sedan har vi öppningen vid benet, som verkligen är ett levande bevis på hur en liten detalj kan göra allt för ett plagg! Älskar att det guldigt precis ovanför slitsen med. 
 
 
 
 
Zendaya
 
Zendaya får vara med båda på mina best dressed för Oscarsgalan, och för efterfesten. För hon levererade verkligen två otroliga klänningar, som även var väldigt olika varandra. Denna är otroligt smickrande på henne! Cool och glamourös.
 
 
 
 
Hailee Steinfeld
 
Sist men inte minst hittar vi Hailee Steinfeld med denna klänning som verkligen sticker ut. Tycker att den är jätte cool! Lite gotisk med färgerna och allt tyll. Allt är även i klassiska färger - svart, vitt, rött - vilket jag älskar. Även snyggt att den är lång där bak, och kort där fram. Älskar den här klänningen.