Mina favoritmänniskor just nu

 
Tom Holland
 
To clarify, så betyder "favoritmänniskor" i det här fallet människor jag är otroligt attraherad av (haha). Människor där hjärtat hoppar till lite när jag ser i filmer, videos osv. Detta är alltså lite av en stan-lista, där Tom Holland är först ut. Det här beroendet kanske har lugnat ner sig lite på den senaste tiden, men det finns fortfarande där. Speciellt när jag kollar på hans lipsync av Umbrella. Tycker det är så himla sexigt!
 
Favoritverk: Infinity War, självklart. Vilken prestation Tom bidrog med där!
Ser fram emot: Ser faktiskt mest fram emot Uncharted, trots att jag inte spelat spelet. Tycker om vibben.
 
 
Finn Wolfhard
 
Jag började som sagt kolla på Stranger Things i veckan med min pojkvän, och även fast jag hittills inte är så besatt av serien så är jag besatt av skådespelarna. Främst Finn Wolfhard - mannen med det fantastiska efternamnet. Har ni sett hur han ser ut på sistonde? Han börjar verkligen växa upp och bli väldigt, väldigt snygg! Tycker även om hans lite nonchalanta personlighet, passar honom.
 
Favoritverk: Har bara sett honom i Stranger Things, så måste säga det. Om jag hade vågat se IT, hade nog det varit svaret här.
Ser fram emot: Dog Days! 
 
 
Peter Porte
 
Det finns ingen som är så sexig som Peter Porte. Hans fantastiska utseende, hans öppna personlighet. Allt med honom ger en rysningar, om jag ska vara ärlig. Älskar även att han till störst del är en Hallmark-skådespelare, då jag inte tackar nej till romantiska filmer med honom i. Han har även en fantastisk sångröst, vilket inte direkt förminskar hans sexig-het. 
 
Favoritverk: Såg A Cinderella Christmas igår och alltså wow, swoon. Annars A Gift to Remember. 
Ser fram emot: Finns bara en att se fram emot, Christmas Harmony.
#1 - Karin

Är helt kär i Finn. Lite jobbigt att han är såpass ung... IT är inte läskig utan har mycket humor (mkt tack vare Finns karaktär) så tror inte du skulle bli särskilt rädd för den. Tycker verkligen att du ska försöka dig på den. Sätt dig bekvämt, ta en person du tycker om vars hand du kan krama, gott att äta (som en kan fokusera på om det skulle vara obehagligt) och en jättebra kudde som både är skön och som skyddar dig.

Svar: Ja, jag tänker nog faktiskt ta och se den. Har på den senaste tiden "klarat av" mer obehagliga filmer, och sett ett par helt utan problem. T.ex. Annihilation. Så nu tror jag faktiskt det nästan skulle vara helt okej. Tänker vänta tills nästa vecka bara, då jag har någon att se den med haha.
Emelie Karlsson

#2 - Lena

Du måste ju se Peter i Baby Daddy då så sjukt korkad och underbart sockersöt i den :)

Svar: Ja, jag har hört att han spelar tvillingar?! Haha. Ska nog ge serien en chans!
Emelie Karlsson