Warner Bros + Comic-con

 
Shazam 
 
Egentligen vet jag ingenting om Shazam. Ingenting om hans bakgrund, ingenting om honom som superhjälte. Därför var detta ganska intressant att se faktiskt. Trailern visade ungefär på en lika ton som jag trodde att filmen skulle ha, men jag blev ändå positivt överraskad. Tycker att Zachary Levi passar in perfekt i den här rollen, och att Jack Dylan Grazer också är med tackar jag inte nej till. Tror att det här kommer att bli en väldigt underhållande film, en väldigt rolig film. Och ibland är det allt som behövs. 
 
 
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
 
Jag tyckte inte om den första filmen överhuvudtaget. Jag tyckte att det var en katastrof. Självklart är jag inte världens största Harry Potter-fan, men jag kan ändå uppskatta konceptet i de första filmerna. Detta känns bara som att de mjölkar det. Men jag tycker faktiskt att denna ser bättre ut än den första filmen. Det verkar som att de har hittat ett bättre flow - och sedan är självklart Jude Law ett plus. Mitt främsta problem är bara Johnny Depp, kunde de inte valt någon annan skådespelare? Vem som helst.  
 
 
Aquaman
 
Ärligt talat, måste jag faktiskt säga att den första Aquaman-trailern får det att se ut som katastrofserien Inhumans, fast med en lite bättre röd peruk. Jag tycker självklart att det kommer bli kul att få lära sig mer om denna mytologi, denna värld, Mera. Men annars måste jag faktiskt säga att det inte ser så bra ut. Det ser ut som att det kommer bli ännu en flopp av dc. Hoppas dock inte på det, hoppas Aquaman kan bli bra. Jag tycker ändå dessa mer mytiska superhjältefilmerna är mycket mer intressanta. Speciellt kul att denna utspelar sig under vattnet. 
#1 - Lena

Jag älskade Fantastic Beast men denna känns mer i samma linje och känsla som HP filmerna. Sååå nyfiken på filmen så det är inte sant!!! :)

#2 - Felicia

Men åh Asher Angel !!! Hade inte hört tals om Shazam innan men den vill man ju se då 😍😁! Tyckte mycket om Fantastic beats och älskar HP överlag så ser såklart framemot andra filmen.