Nya trailers & vad jag tycker #3

 
Juliet, Naked
 
Det här var en sådan trailer jag bara råkade se, när jag kollade på andra trailers. Men jag är så glad över att det hände, för det här ser ut som en sådan film jag kommer att tokälska. Först och främst utspelar den sig i en liten brittisk stad (check!), den innehåller Rose Byrne (check!) och den har en mysig, klychig, romantisk handling (check!). Jag är helt övertygad om att jag kommer älska den här filmen. Allt annat skulle göra mig besviken. 

 
Beautiful Boy
 
På tal om en film jag verkligen vill älska, Beautiful Boy. Det här var en film jag hade sett när jag kollat igenom Timothée Chalamets uppkommande filmer, men egentligen inte tänkt så mycket på. Men när jag kollade på trailern blev jag chockad. Detta känns som en film som har enorma chanser till en Oscarsnominering. Vilka känslor som uppstår, bara i en trailer! Helt fantastiskt! Vilken duo också med Chalamet och Carell. Om något kommer vi nog få se ett par fantastiska skådespelarinsatser. 
 
 
Wonder Park
 
Precis som Beautiful Boy var det här en film jag har hört talas om, men inte riktigt tänkt på. Men när jag såg att en teaser hade laddats upp - behövde jag se den. Jag är alltid ute efter nya, riktigt bra animerade filmer. Vilket jag även tror att detta kan bli. En riktigt bra animerad film. Jag är inte riktigt övertygad om vad den faktiskt handlar om ännu, eftersom detta bara var en teaser, men animationen är helt fantastisk. Hoppas verkligen på Wonder Park. 
 
 
The Favourite
 
Sist men inte minst hittar vi The Favourite. En av de filmer jag har sett fram emot mest, tillsammans med Mary Queen of Scots. Tyvärr måste jag faktiskt säga att den enda film jag sett fram emot på den här listan, även är den som gör mig mest besviken. Antar att det här kan bli en väldigt unik-film, kanske till och med en Oscarsnominerad film. Men det här var inte alls vad jag ville få ut av den här filmen. Jag ville ha ett mer seriöst period drama - en riktigt bra historisk film. Kanske är mer på humör att se den här typen av film när den kommer ut, men just nu känner jag att den ramlar av min most anticipated lista. 
#1 - Felicia

Oh! Av skaparna av The Lobster !!! Då kan det bog bli något. Och Beautiful Boy verkar sååå sååå sååå bra!