Alla böcker jag vill läsa i juli

 
Det här kommer aldrig att inträffa, det vet jag. Jag läste fyra böcker i juni, och nu tror jag helt plötsligt på att jag ska kunna läsa nästan tio stycken i juli? Aldrig i livet. Tror en bättre chansning är att jag bara kommer att ta mig igenom The Outsider. Men jag vill verkligen försöka, jag vill verkligen försöka läsa så mycket jag kan den här månaden. För det är något jag inte har gjort på ett tag. Bara läst, läst, läst. Så här kommer alltså en alldeles för lång lista på alla böcker jag vill läsa i juli. 
 
 
Så här ser ni alltså min lilla stora lista på böcker jag vill hinna läsa denna månad, i juli. Det är en ganska rejäl blandning av böcker som vi ser. Vi har först och främst två böcker som handlar om att resa - The Summer of Us och Your Destination Is On the Left. Dessa är nog två jag kommer att prioritera. Vi har även fyra noveller som utspelar sig under andra tidsperioder - The Game of Hope, Bright We Burn och de två novellerna Every Exquisite Thing och Learn About Loss. Här prioriterar jag novellerna, samt Bright We Burn vilket är den tredje boken i en av mina favoritserier: The Conqueror's Saga. Till sist har jag två till böcker - Wild Blue Wonder, som är contemporary, och Stephen Kings (som egentligen är en egen genre) senaste verk The Outsider. Den sistnämnda är boken jag läser just nu.
 
Vad ska ni läsa i juli?