Vad vill ni ser mer av på bloggen?

 
Eftersom att min blogg inte har världens bästa uppdatering just nu, och att jag inte har världens bästa fantasi just nu, så tänkte jag passa på att skicka ut en läsarfråga. Nämligen vad ni vill se mer av på min blogg. Det kan vara allt från recensioner, till tips eller mer specifierade inlägg. Det vore verkligen jätte hjälpsamt om ni kunde kommentera, vad som helst, ni skulle vilja se mer av helt enkelt. Behöver massvis av inläggstips just nu, då jag känner mig väldigt fantasilös.
#1 - Alva

Jag vill se mer böcker! Många (de flesta) böcker som du skriver om har jag knappt hört talas om, de är inte så omtalade bland bloggarna jag läser, så det vore kul att läsa mer. Recensioner? Listor av olika slag är kul annars.

Svar: Okej! Tack så mycket för förslagen! Ska verkligen försöka få upp mer bokinlägg. Måste bara ta tag i min läsning igen först! Och listor är bra! Lätta att göra!
Emelie Karlsson

#2 - Jessica

Vill också läsa mer om böcker, boktips, recensioner m.m! :D

Svar: Okej! Ska verkligen tänka på bokdelen eftersom många verkar vilja det. Tack så mycket!
Emelie Karlsson

#3 - Elsa

Listor är alltid kul! Och filmtips :D Du skriver mycket om nya filmer, men har du några äldre favoriter?

#4 - Julia

Jag läser också gärna mer om böcker! Kanske tips, eller listor med dina favoriter av olika slag. Personligen så vill jag börja läsa fantasy igen men har ingen aning om vart jag ska börja... Du kan ju ta gamla grejer så blir det ingen press på att läsa och titta på ännu mer grejer för att skapa content