Nyheter | Black Widow, Venom

 
På den senaste tiden har det dykt upp nyhet efter nyhet, och jag har inte hängt med överhuvudtaget. Helt ärligt tror jag nästan att det här är mitt första nyhetsinlägg jag skriver sedan Gotham Alley. Vilket egentligen bara bevisar hur mycket jag behövde detta byte. Men nu är det dags igen! För vi har ett antal Marvel-nyheter att ta upp, samt ett antal serienyheter. Både roliga nyheter, och lite tråkigare. 
 
 
 
  • Vi tar den största nyheten först - en standalone film med Black Widow har fått en manusskrivare. Detta är filmen alla vill ha, och jag hoppas verkligen att detta går vägen. Manusskrivaren vi har fått är Jac Schaeffer, som är en hon. En film om en kvinnlig superhjälte, med en kvinnlig manusskrivare. Yes!

  • Vi har även fått en första bild från den uppkommande Venom-filmen. Den hittar ni härHur tråkigt är det inte att vi bara fick en bild på Tom Hardy, utan dräkt? Det är inte jätte exalterande att se Tom Hardy bara vara Tom Hardy, som en första bild från Venom.

  • En lite tråkigare nyhet är att New Mutants-filmen har blivit uppskjuten. Den skulle egentligen komma nu i april, men ska istället släppas i februari nästa år. Anledningen ska vara att filmen skulle ha krockat med Deadpool 2. Tråkigt. En kan tycka att de borde ha tänkt på det innan.

  • Sist men inte minst har vi även lite serienyheter! Krypton har en ny trailer, som ni kan hitta härGanska ointressant. Runaways har även förnyats till en andra säsong, vilket är kul. En annan serienyheter är att Snowpiercer har blivit godkänd, och ska alltså bli en serie. Kul det med!