Mina 3 nyblivna favoriter

 
 
Det här kanske är lite av en överraskning, då jag inte ens nämnt serien på min blogg. Samt det faktum att jag inte har sett på Black-ish. Men jag har blivit jätte positivt överraskad av denna serie. Hade egentligen inte planerat att se Grown-ish, men tycker att Yara Shahidi är så himla cool. Så idag kollade jag igenom de fyra avsnitt som ligger ute, och jag tycker om serien jätte mycket! Men just varför det är en nybliven favorit måste vara på grund av Yaras karaktär Zoeys klädstil. Herregud vad cool och vacker hon är!
 
 
 
 
Detta var dock inte en överraskning, eller hur? Kan inte sluta tjata kring hur bra Star Trek Discovery är. Men varför den platsar på just denna lista är på grund av att serien har blivit ännu bättre efter uppehållet, vilket jag trodde var omöjligt. Har blivit helt besatt av den här serien på sistonde och dess karaktärer, vet inte vart jag ska ta ivägen. Det händer så mycket hela tiden, och allt är så bra gjort! Det här är en sådan serie jag aldrig någonsin skulle kunna få nog av, den är helt otrolig. 
 
 
 
 
Igen, ett väldigt nytt beroende. 9-1-1 har enbart släppt tre avsnitt, men har redan blivit förnyad till en andra säsong, vilket i sig bör säga något över hur fantastisk serien är. Jag är kär! Jag är kär i handlingen, jag är kär i karaktärerna, jag är kär i allt som har med 9-1-1 att göra just nu. Jag vill se mer av Bobby och hans liv, jag vill se mer av Athena och hennes familjeliv, jag vill se mer av Abby och Buck tillsammans, jag vill se vad som kommer hända med Chimney. Jag vill ha mer mer mer mer.