De 3 bästa komediserierna just nu

 
 
Jag har en en tendens att tröttna på serier jag följer, mitt serietittande är väldigt humörbaserat. Men om det är en serie jag aldrig har tröttnat på så är det Speechless. En serie jag började kolla på enbart för att jag skulle kolla på 2016s alla nya serier. Annars? Annars hade jag missat detta mästerverk. Det finns ingen serie som är så absurt rolig som Speechless är, samtidigt som en är helt förälskad i karkatärerna. Alla har något som får dig att älska dem. Jag är verkligen glad över att jag har Speechless i mitt liv.
 
 
 
 
9JKL hittade jag med precis samma metod som Speechless, att jag skulle se alla nya serier som kom. I detta fall 2017. Och hur glad är jag inte över att jag gör detta varje år? Se vilka bortglömda guldklimpar jag hittar! Om jag skulle nämna en serie som min absouta favorit just nu är det 9JKL. Jag, som inte tycker om sitcoms, är helt besatt. Alla karaktärer är fantastiska, och jag skrattar aldrig så mycket till serier som jag gör med denna. Längtar tills när den kommer tillbaka nästa vecka. 
 
 
 
 
Vad vore denna lista utan en nykomling? La to Vegas hade premiär för två veckor sedan, och har därför bara hunnit släppa två avsnitt. Men jag får redan positiva vibbar från denna serie. Kan aldrig hålla mig för skratt, och jag märker mer och mer att jag har en grej för serier som utspelar sig på en sådan centrerad plats. I detta fall ett flygplan. Tycker om karaktärerna, tycker om handlingen. LA to Vegas får dock se upp, då detta koncept självklart kan bli uttröttande. Men just nu är jag väldigt nöjd med denna nykomling!
#1 - O

Hej!
Vart någonstans är det du ser på serier? Skulle inte du kunna göra ett inlägg om det? Jag tänkte eftersom det verka vara så många serier från så många olika ställen. Vore intressant tycker jag.

Svar: Det kan jag nog fixa! Problemet är bara att jag kollar på ungefär 1/3 av mina serier på streamingsidor, vilket inte är kanske det bästa att tipsa om så här officiellt haha! Och annars kollar jag främst via de play-tjänster jag har. Viaplay, cmore, HBO. Men jag kan säkert snickra ihop något ändå, vi får se!
Emelie Karlsson