Filmrecension | Call Me By Your Name

 
 
 
 
     Handling
 
In Northern Italy in 1983, seventeen year-old Elio begins a relationship with visiting Oliver, his father's research assistant, with whom he bonds over his emerging sexuality, their Jewish heritage, and the beguiling Italian landscape.

     Mina tankar
 
Jag är mållös. Jag hade faktiskt inga förväntningar överhuvudtaget, men jag är mållös. Call Me By Your Name är en helt fantastisk skapelse, det bästa Luca Guadagnino har skapat. Det är en otroligt karaktärsdriven film, som förlitar sig väldigt mycket på Armie Hammer och Timothée Chalamets kemi. Turligt nog fungerar detta helt och hållet - och jag får inte nog av Oliver och Elios förhållande. Jag längtar efter deras scener tillsammans, jag vill att det ska komma ett lyckligt slut. Detta är en fantastisk film, som tar vara på sommaren i Lombardiet på allra bästa sätt. Jag är kär.
 

#1 - Lena

Oj en 5 denna måste jag kolla upp för man ger inte 5:or till vad som helst. Spännande dessutom gillar jag Armie Hammer

Svar: Nej,eller hur???? Har inte gett en film en femma på väldigt länge!!
Emelie Karlsson

#2 - Felicia

Gillade den också :D

Svar: Så bra!!!
Emelie Karlsson