Best dressed | SAG Awards 2018

 
 
Connie Britton
 
Passformen på Brittons klänning kanske inte är den bästa, men jag tycker ändå denna klänning är urläcker. Paljetter, först och främst, vilket jag älskar. Men även hur skimrande den är! Och nyansen av rosa. Tycker även att omlotten på klänningen verkligen hjälper till!
 
 
 
 
Yara Shahidi
 
Kommer Yara Shahidi vara med i alla dessa inlägg? Det vet vi inte. Vad vi vet dock, är att hon kommer vara med i många. För hon är så otroligt modemedveten, denna artonåring. Varje gång hon dyker upp på röda mattan är det i något majestätiskt. Älskar denna byxdress. Älskar håret.
 
 
 
 
Mandy Moore
 
Som jag tidigare har nämnt i detta inlägg, så tycker jag verkligen om paljetter just nu. Och hur fin är den inte den här färgen? Jätte cool och annorlunda. Mandy Moore är så himla vacker, och jag tycker verkligen att den här klänningen hjälper till med det faktumet. 
  
 
 
 
Margot Robbie
 
Det här var en klänning jag inte gillade alls första gången jag kollade på den, främst på grund av mittenpartiet. Men nu i efterhand tycker jag att den är jätte fin! Tror dock inte alls att den skulle vara lika fin om den inte satt på Robbie, eftersom att hon verkligen passar i den. En bra färg för henne!
 
 
 
 
Marisa Tomei
 
Den här klänningen är så simpel och elegant, tycker den är jätte fin. Tycker att det bästa med klänningen är hur den är skapad, längden på den och det faktum att klänningen har långa ärmar. Tomei matchar det hela även väldigt fint med läppstiftet och de vita klackarna. En stor favorit hos mig.