Weekly tbr | vecka 14

 
 
     WEEKLY TBR | Vecka 14
 
Det blev inte riktigt som tänkt förra veckan, då jag inte hann läsa (eller börja) Every Day av David Levithan. Men det är därför det är bra med dessa weekly tbrs, så att ni även kan se när böcker fortsätter vara kvar och när de försvinner. Har tre böcker på min tbr denna vecka med, men jag tror inte att jag kommer läsa igenom alla. Har nämligen bara läst tio ord av en hittills, och nästan halva veckan har hunnit rinna iväg. Men - här är i alla fall de böcker jag vill läsa. 
 
 
 
 
     Every Day av David Levithan 
 
Som sagt, denna bok hade jag även på min tbr förra veckan men jag hann tyvärr inte läsa den. Vill dock fortfarande, så tänker försöka denna vecka med. Förhoppningsvis hinner jag komma till den. Tror att det kan vara en riktigt bra bok - och en väldigt snabb bok. 
 
 
     Speak Easy, Speak Love av McKelle George
 
Detta är den bok jag prioriterar minst på den här listan. Det är en återberättelse av Much Ado About Nothing, ett verk av Shakespeare jag läst men inte riktigt tyckt om. Tycker dock alltid att retellings är kul, och jag kommer förhoppningsvis även tycka om den här. Den är dock relativt lång så jag tror att den kommer gå över till nästa vecka. 
 
 
     Defy the Worlds av Claudia Gray 
 
Det här är boken jag läser just nu, som jag enbart har kommit tio sidor in i. Den släpptes igår och är en uppföljare till Defy the Stars. Ska försöka komma runt halvvägs ikväll, så att jag kan läsa ut den imorgon. Men om jag tycker om den lika mycket som jag tyckte om den första ska det inte vara något problem.