Verk som har påverkat mitt liv

 
 
Det är dags för en temavecka!
 
Varje onsdag skriver jag och en grupp andra bloggare - FeliciaKarinElsa och Sara. - ett samarbetsinlägg tillsammans. Denna vecka blir det dock lite annorlunda, eftersom att det äntligen är dags för en till temavecka! Detta har vi gjort förut, och det betyder enkelt nog att vi istället för ett inlägg på onsdagen, skriver ett dagligen. Kul va? Temat denna vecka kommer att vara verk som har påverkat mitt liv, precis som rubriken nämner. Ska försöka få upp ett inlägg varje dag, men är lite utpumpad efter en månad med Marvel. Vi får hålla tummarna. 
 
Tänkte att jag kunde börja lite smått redan i det här inlägget, genom att ta upp den serie som fick mig att börja med allt det här. Serietittandet, bloggandet. Den serie som startade allt, helt enkelt. Detta är en serie som jag nämnt ett flertal gånger på mina äldre bloggar, men som jag inte riktigt pratar om lika mycket längre. Kommer vara evigt glad att det var just den här serien som tog mig in i denna värld. Serien jag pratar om är självklart..
 
 
 
 
Chuck.
 
Kommer precis ihåg hur det var när jag kollade igenom alla säsonger av Chuck för första gången, efter att ha sett ett fåtal på sexan, varje söndagsförmiddag. Det var sommar, jag hade köpt alla säsonger på dvd (för någon anledning) och brukade alltid ta pauser för att ta promenader. Det tog mig ett par veckor innan jag hade sett Chucks alla säsonger, och var förälskad. Detta var den bästa serien jag någonsin hade sett (inte för jag hade sett så många på den här tiden). Chuck gav mig en förkärlek för serier, och jag började leta efter fler och fler. Det var även denna sommar jag hittade Hart of Dixie, min andra stora favorit. Nu är jag fast i denna fantastiska serievärld, och det är något jag är väldigt glad över.
#1 - Lena

Älskade Chuck när den gick!