En månad med Marvel

 

April. Månaden Inifnity War släpps. Vad passar då bättre än att ha en månad helt dedikerad till just Marvel? Därför är det just precis vad jag tänker ha. En månad med Marvel. Där det kommer komma upp filmrecensioner, topplistor, tips på serietidningar. Allt möjligt, som kan kopplas till Marvel. Planerna just nu (som jag hoppas kommer kunna fungera) är att det ska komma ett inlägg varannan dag, med start imorgon. 
 
Detta ersätter då även mitt misslyckade projekt Marvel-måndag, där jag skulle lägga upp ett Marvel relaterat inlägg varje måndag (vilket aldrig hände). Det blir även roligt för mig nu med denna ersättning, att faktiskt dedikera en hel månad till Marvel för mig själv också. Kommer bli roligt att se om filmer jag inte sett på jätte länge, och få skriva om allt. Så jag hoppas ni tycker om allt det här - och att ni vill räkna ner till Infinity War tillsammans med mig.